2014. július 5., szombat

33 BTS: Nagy szemekkel

SUGA POV

Még fel sem ébredtem rendesen, de nagy hangzavart hallottam kintről. Nehézkesen felkeltem az ágyamból, és kidugtam a fejem az ajtón.
- Nem lenne jobb, kussolni!? - kiabáltam, de mondatom végét már nem lehetett hallani, amiért hirtelen bekapcsolta valaki a porszívót. - Mi a franc van itt? - mondtam, de senkihez sem értek el szavaim. J-Hope a függönyökről szedte össze a pókhálókat valami rózsaszín, bozontos takarítóeszközzel a kezében, és közben olyan kurvásan állt a sámlin, hogy nézni se bírtam... V meg az ebédlő asztalunkat törölgette, azzal a módszerrel, hogy ráhasalt és a pólóját használta rongynak, időként tisztított fújva magára. Jin hyung jött velem szembe és mosolygó arccal a kezembe nyomott egy nagy tekercs törlőpapírt. Mondott valamit, de nem hallottam és vissza se tudtam kiabálni, hogy 'Mi??', mert ott hagyott engem. Gondolom 'jó reggelt' félével köszöntött. Nem tudom, miért adott a kezembe papírtörlőt, de nem is nagyon érdekelt, majd leteszem valahova. Beljebb mentem hát a dormban, ahol a porszívó hangjának a forrása volt.
- Hagyd abba, Jimin! Hagyd abba! - kiabált torka szakadtából JungKook, miközben Jimin porszívóval a kezében molesztálta ôt. Az arcát szívta a takarítógép, ami biztosan rossz érzés lehetett neki. Láttam a maknae orcáján a piros foltokat.
- Jimin! Mit csinálsz!? Megőrültél!? - kiabáltam, de nem hallotta. Odasiettem és megragadtam a kezét, mire ô kikapcsolta a gépet. - Normális vagy?
- Mi a kérdés?
- Ahhh az arcom... - tette kezét a pirosas területre, mire én is megérintettem, hogy nem lett-e nagyobb baj.
Ahogy hozzányúltam fagyott tekintettel és nagy szemekkel nézett fel rám. Mi ez a pofa? Csak megnéztem, hogy fáj-e neki, ha én érek hozzá... Miért kell ilyen ijedten vissza nézni rám?...
- Suga hyung, miért nem mosod az ablakokat? - kérdezte gondolatomat félbeszakítva Jimin.
- He?
- Ott a kezedben. Tudod. Azokkal kell törölni az ablakokat. Így-így - csinálta kezével a mozdulatot. Láttam rajta, hogy szekálós kedvébe van. Nem szoktam visszavágni, nem szeretek mások szintére lesüllyedni, de Jimin most takarítani utasított... Pont engem...
- Nem kell rajtam levezetned a feszkód, ha veszélybe a szexuális életed...
Aishh. Túlságosan jimines beszólás volt ez... Sz-Szégyen...
De asszem bevált, mert a kikapcsolt porszívó fejével kezdett hadonászni. Lehetett látni a feldőlt lelkivilágát.
- M-M-M-Miért lenne veszélybe!? Csak mert ölelkezés közben jött rá a takaríthatnék!? - mondta mérgesen, szinte már kiabálva.
- Csak ki akarta takarítani a piszkos gondolataidat....
- Gáz - pislogtam JungKookal együtt az alacsony csapattársunka, aki nagyon maga alatt volt.
- Hé, ti hárman! Nem haladtok! - jött SeokJin. Ki más?...
- Suga hyung bezavart minket... JungKook arca még mindig piszkos...
- J-J-Jiiiin hyung! Ne hagyj Jiminnel - iramodott el tőlünk JungKook a rangidőshöz védelemért, de a Hercegnô nem figyelt rá, mert én érdekeltem most ôt.
- A konyha emeletén az ablakokat, kérlek - nyújtott át ismét valamit.
- "Ablaktisztító"? - olvastam le az üvegről.
- Igen. Mondtam, hogy várj meg ott, amíg hozom.
- Hja. Akkor nem 'jó reggelt'-et kívántál.

Lementem a rangidős hyungom kérésére és összeszedve magam neki kezdtem volna az első ablaknak, ha nem hallok meg egy ismerős felhorkantást.
- N-NamJoon?... - néztem körül halkan a nevét említve. Meg is találtam a konyha ajtajának dőlve. Feje le volt hajtva, kezének marka a felmosót szorította és egyik térde a vizes vödör szélén volt (egy rossz mozdulat és az egész a lábára zúdulhat.) - Alszik? - kérdeztem magamban, miközben már ott álltam előtte. - Hogy tud így aludni? - néztem nagy szemekkel a kócos haját, majd a nyitott ajkait. Ô sem magától ébredhetett fel. Ennyire álmos legyen... Állva elalszik, mint egy ló... Közben az az egyenletes szuszogása... M-Megszakíthatnám egy fél percre?...

SUGA POV's END

- Mit látsz? Mit látsz?
- Várjál már!
- Mi van, mondjad!
- Nem látok semmit, mert pont előtte áll. AISH! Mit csináljunk, JungKook?
- Mit akarsz csinálni? Nem látod, hogy mennyire közel áll Suga hyung NamJoon hyunghoz!? Tuti csókot lop. Nem elég bizonyíték ez neked?
- Komoly közel van... - hunyorgott Jimin a fal mögül figyelve a messze látható eseményeket.
Csak lejöttek a porszívóval, mikor észrevették, hogy Suga NamJoont nézegeti. Egyből sejtette már a két srác, hogy mire számíthatnak.
- Hé! Jim---
- Pszt! Hercegnő - fordult meg Jimin ujját ajkaira téve.
- Hyung, gyere, te is láthatod most Suga tolvajkodását.
- Miről beszélsz? - kezdett el halkabban beszélni és harmadik leskelődőként csatlakozott hozzájuk. - Hihetetlen... - nézett nagy szemekkel. - Én tényleg nem hittem el... Nem gondoltam volna...
- Jin is tud Suga hyungról? - kérdezte Jimin, mire felette mindketten bólintottak.
- Na de most főzni kéne, nem ezt nézni.
Jin tekintettel volt a titkolózó csapattársára, aki csókokat lop időként a leadertôl. Nem akart Suganak rosszat, hogy most csak úgy megjelenik a háta mögött a semmiből, ezért fogta magát és hangosan kezdet visszafelé lépkedni, majd még hangosabban előre. Zajt csapott.
Jimin és JungKook először nem értették, majd rájöttek, hogy miért csinálja, azonnal segítettek is neki, hogy a fal mögött elkezdtek porszívózni.
Mikor vissza kukucskáltak azt látták, hogy Suga már az ablakot pucolgatja, a kezét szájára téve és takargatva az arcára szökött pírt.
Jin biztonságosnak érezve már a helyzetet, intett Jiminéknek, hogy kapcsolják ki a gépet, ameddig felébreszti a leadert.
- Tedd hasznossá magad! Segíts főzni! - karolt RapMonba, aki komásan próbálta felfogni a dolgokat, miközben bevitték a sütő elé.
- Ohhmygod! Kannibálok! - rémült meg nagy szemekkel, mire Jin megnyugtatta vállat veregetve. - B-Bocs, hyung. Csak azt álmodtam, hogy éppen ízlelgetnek vagy mi a rosseb, de fura volt - dörzsölte meg az arcát, mire kint ezt meghallva JungKook és Jimin padlót fogtak a röhögéstől. Suga szintén térdeire esett, de ô némán, összekuporodva kezdte takargatni a rózsa vörös színre változott arcát.
- És még ô mondta, hogy gáz. Akkor ez mi? - suttogta Jimin, majd visszakapcsolta a porszívót. - Abszolút szégyen ez, vagy már hogyan lehet nevezni? S-Sajnálni tudnám, Suga hyungot, de ez annyira poén - törölgette a könnyeit Jimin a nevetéstől, miközben hangos gép zúgása miatt, a mellette álló, JungKook csak pár szót értett.
- Én nem sajnálom Suga hyungot - hajolt Jimin fûléhez. - Mégis csak egy csók tolvaj.

A nevetésre és hangzavarra J-Hope és V is csatlakozott a társasághoz.
- TaeHyung, olyan szagod van, mint valami rothadt halnak.
- Vagy több halnak.
- Vagy egynek, ami már három napja rohad.
Fokozták a dolgokat Jiminék. V pólójának az anyaga és az asztalt tisztító szer nem jött ki jól egymással.
- Hoseok, fürdesd meg - vetette fel Jimin, mire az említett rappernek kijött a pír az arcán.
- Hé, fiúk! Valaki nem segítene répát pucolni?
- Én? - mutatott magára V.
- Te megeszed...
- És én, Hercegnő? - mosolygott Jimin.
- Nálad is eltûnik - nevetett SeokJin. - Úgy vágod, hogy eltûnik a használható része is.
- M-Miért nevettek? - nézett körbe a többiek kuncogó arcán és felemelte a porszívó fejét. - Beszívlak titeket!
- Nem kell nevetni - mondta Jin is megkomolyodva. - Jimin egyre jobb a fôzésben. Nem úgy, mint egyesek. Suga! Mikor voltál utoljára a konyhába?
- Hmmm jó kérdés. Nem emlékszem - vakarta meg a fejét mosolyogva nézve Jinre.
- Gyere be szépen zöldséget pucolni.
- De az ablak pucolás is fárasztó...
- Majd én megcsinálom az ablakokat! - állt kihúzva magát V. - Fújd rám az ablaktisztítót!
Suga erre a kérésre inkább szépen lassan letette az eszközt a kezéből és elhúzta a csíkot a konyhába.
- Üdv itt, Hyung - kavargatott RapMon a tűzhely fölött. - A pucoló kést a felső fiókba találod.
Suga keresgélve megtalálta, majd egy székre leülve RapMon átadta neki a zöldséggel teli tálcát.
- Jó... Ezzel karácsonyra végezni is fogok.
- Hajrá - fordult vissza a tűzhelyhez. Néha hátra pillantott, hogy jön-e már SeokJin, de nem. - Hol van a Hercegnő?
- Én is itt ülök, ne tőlem kérdezd... Amúgy nem tudom, hogy melyik a jobb... Ha SeokJin ki van fáradva és éhen halunk vagy ha aktív és így dolgoztat minket...
RapMon vállat vont, hogy ô már hozzá van szokva ehhez. Különben is, szeret a hagyma ellen kiállni, és erőlködni, hogy el ne sírja magát.
- Tulajdonképen hogyhogy pizsama pólóba vagy?
Suga nagy szemekkel nézett fel. Csak is RapMon vette észre neki, hogy rajta most egy kifakult póló volt, amit ô pizsamának szokott használni.
- É-Ébresztettek és sok mindent történt... Elég sok - nyelt nagyot, majd visszatért a lényegre. - Ezért nem volt időm átöltözni.
- És azt a filmet, amiről beszéltél, sikerült letöltened?
- Nem... Sehol... Inkább el kéne menni a moziba megnézni...
- Mindenkivel?... Túl feltűnő lenne.
- Vagy csak ket--
- Egy szárny nélkül pillangó!! - hallatszott egy felkiáltás J-Hopetól, a lépcsőházból.
- Mi az a szárny nélküli pillangó? - kérdezte JungKook, miközben mindegyik tag a rapperhez sietett.
- Ezt csótánynak hívják - nézett le undorodva SeokJin, majd megrémülve a hátrébb álló párjába karolt, ahogy a bogár megmozdult. Jimin már készült is eltaposni, de Hercegnője megállította. - Ne csináld, gusztustalan.
- Itt az a baj, hogy ha van egy, akkor több is van...
A leader már csörgette is telefonján a menedzsershiit, hogy megmondja neki mit találtak a dormba.
- Hahó! Van itthon valaki? - egy lány hangját hallották lentről a bejárati ajtótól.
- A húgom még a városba van? - lépegetett lefelé V, és követte ôt még pár kíváncsibb tag.
- Megvagytok! De jó! Gyertek, csomagoltok, mert haza megyek.
- És akkor nekünk mért kell csomagolni? - állt húga előtt V értetlenkedve.
- Anyu azt mondta, hogy ti is jöttök.
- A mi házunkba jön mindenki?...
- Ez valami félreértés lehet... - szólt Jimin.
- Nem lehet csak úgy mindenkit elvinni. Ezt meg kell beszélni, meg minden, tudod.
- De anyu azt mondta, hogy meg lett beszélve...
- Két nap - jött RapMon a telefon beszélgetést abbahagyva, a két legidősebb tag kíséretében.
- Két nap és bogár mentesek leszünk - tette össze a kezét Jin boldogan.
- Ezért van csomagolás és irány TaeHyungékhoz.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.!^^ Kellemes meglepetés volt , hogy egyszerre 2 részt is feltettél :D

    VálaszTörlés
  2. Aahhhwww *-* minél hamarabb folytasd, már nagyon kíváncsi vagyok mi.lesz itt
    .huuhu ><

    VálaszTörlés
  3. nyahahaha élveztem ....nagyoon...*OOO* még sok ilyen jót mint ez volt :3

    VálaszTörlés