2014. január 17., péntek

12-Block-B: Nyomozás

JaeHyo nyomozásba kezdett. Megállapította, illetve átlátott a hazugság szitáján, amit Taeil és P.O tálalt ki elé.
- Csak összezavarnak!! Nem mondják az igazságot!! AIISHH - dühöngött, miközben a szobájában rendezte széttúrt ágyát, miután felhívta abban a discoban dolgozó csajt információkért, de mondta, hogy nem is látták egymást. - A lepedõõmm - szomorodott el, ahogy meglátta az óriási szakadást rajta. Fáradtan felmászott az ágyra és hasra dobta magát. - Emlékeeeeeezz!!! - túrta fejét a párnái közé. - MinHyukkal voltam. A kerek pultnál voltam MinHyukkal... Ahhh MinHyuk, miért kell most aludnod!?? Nincs szívem felébreszteni, megharagudna rám - ölelte a vánkosokat arcához nyűgösen. - Szükségem van rád, MinHyuk.... HM!? Ez az ILLAT?... - szagolt bele az egyik párnába. - Ez a italnak a szaga, amit mindig inni szoktam, de a másik... - hajolt a huzatára. - Képzelődöm vagy tényleg az övé? MinHyuk?... Ez nem az én illatom... Biztos vagyok benne! - ült fel és orrához szorította a feltűnően igazsághoz vezető tárgyat. - Ha nem tévedek, és ez tényleg MinHyuk illata, akkor azt jelenti, hogy itt volt a szobámba. Hozzáért a párnámhoz, és mivel rajta maradt a szaga, sokáig kellett fognia a kezeiben. De miért tartotta volna addig?... MinHyuk MEG AKART ÖLNI? A fejemhez szorította, miközben feküdtem?.... Felhengerelhettem volna? - állt fel az ágyról és állához tett kézzel sétálgatott. - Mivel dühíthettem magamhoz? Hmmm Lehet, hogy... Tényleg lefeküdtem egy csajjal, ezért õ féltékeny lett és el akarta venni az életem. Ohhh egy szerelmes gyilkos~ Így már szinte aranyos! Főleg, hogy miután meghaltam, öngyilkos lenne és a túlvilágon egymásé lennénk! Ahhhh~ Tiszta dráma~... Tiszta dráma és hülyeség... Ez már túl képzeletbeli. Nem! Nem lenne öngyilkos. S ha meg akarna ölni, nem olyankor tenné, mikor még a nevemet se tudom. Ô tisztességes. Más lesz az igazság. Ott van még nyomnak, hogy Taeil és JiHoon tudd valamit!! Tényleg, TAEIL! Ô úgy se bír engem. Taeil MEG AKART ÖLETNI. JiHoonra bízta volna a gyilkosságot, de mivel még kiskorú, ezért hanyagolta, hogy a piszkos munka ráháruljon, így maradt MinHyuk, aki amúgy is velem volt. MinHyuk csak parancsra akart kivégezni, biztos megfenyegette Taeil valamivel! Taeil áll a háttérbe! Várjunk csak, én élek. Itt vagyok. Nem haltam meg. Lehet, hogy MinHyuk képtelen volt megölni engem, mert szeret!?~  Vagy én ellenkeztem? Igen, lehet, hogy én ellenkeztem, hiszen az magyarázatot adna a szakadt lepedőre... de az akkor is elszakadhatott, mikor ráfeküdtem vagy valami, bár reálisan kicsi a valószínűsége. Miért szakadhatott el?... Ha megtalálnám a választ rá, közelebb lennék a többi nyomhoz is; Taeil és JiHoon hazugságaihoz és a MinHyuk illatú párnához. Tényleg! Mi van, ha nem csak a párnához ért? Vagy más valaki is volt itt bent? - felhuppant az ágyra és  kopókutya módjára kezdte szimatolni az ágyneműket, nyomokat keresve. Egyre lassabban haladt végül végig húzta orrát a lepedőn. - Hihetetlen... - térdelt fel és kezeit ámulva az ágyon hagyta. - Még mindig részeg vagyok, vagy tényleg MinHyuk illatát érzem mindenhol?... Ez, hogy lehet? Itt... volt... feküdt?... Te jó isten, MI TÖRTÉNHETETT?? Mit tettem? Mit tettünk? Bárcsak emlékeznék!! - túrt idegesen a hajába és levetette a magát nyöszörögve. Már alig tudta rendesen összeszedni a gondolatait. - Istenem... L-LETEPERTEM? Megerőszakoltam??? A pia miatt, lehet, hogy már képtelen voltam nem hozzá érni? Ahogy haza értünk, azon nyomban magamévá tettem? Mit csináltam? Miért vagyok ilyen tapló?... MinHyuk meg csak kínlódott... Szegényke szenvedve szakította el a lepedőt, ahogy markolt bele... Mit műveltem vele? - nem sír, de szemeit megdörzsölgette szipogva. - Nem szeretnék arra gondolni, hogy MEGERŐSZAKOLTAM, de, ha a negyedik nyom az, hogy fáradt és alszik, akkor... L-Látnom kell õt!! Meg kell őt néznem! Hisz ha megerőszakoltam, akkor annak nyoma is van...


- JaeHyo hyung megörült?
- Attól függ, hogy magában beszél-e már órákat, vagy telefonon...
P.O és Taeil a visual szobája előtt gubbasztottak, hallgatózva.
- Kit hívott volna telefonon?
- Hát azt a csajt, aki ott dolgozik, azt előttünk hívta fel, így nem gondolom, hogy újra tárcsázta... Lehet, a pultossal! Szemtanukat keres!
- Meg kell állítanunk!
- Meg kell!
Koccintották össze ökleiket, majd P.O eb szerű nézéssel emelte fel fejét:
- Miért is kell pontosan, hyung? MinHyuk miatt, azt tudom, de... Miért nem lehet JaeHyo hyungot hagyni, hogy próbálkozzon nála?
- Mondtam már. JaeHyo csak kihasználná MinHyukot, és õ lehet, hogy nem bírná a traumát, ahogy én; a bandának nem állna jól a szénája.
- Nem tudom, de... Tényleg nem tudom, de...
- De?...
- Hát... MinHyuk hyung hagyta magát, nem?... JaeHyo meg valami oknál fogva beleszeretett. Most lefeküdtek és... és... Nem értem. Miért nem tudhat a dologról JaeHyo?
- Mert akkor MinHyuk nyakába mászna, azaz elkezdődne a viszonyuk. S hiába állítja JaeHyo, hogy megváltozott, nem szabad neki hinni. Körülbelül... Érted?
- JaeHyo is lehet szerelmes...
- Gondolod!? - horkantott fel Taeil.
- Megértem, hogy nehezen viseled JaeHyo hyungot, de nem kéne oly annyira akadályoznunk az érzelmeibe. Ha kiakarsz szúrni vele, lökd hóba és tapos rá! Hahaha Ott kint, a fehér hóba~
- Nem tudsz te még olyan sokat...
- MEGÖRÜLÖK!!! - csapta ki az ajtaját JaeHyo, mire Pyo ijedten ugrott Taeilhez. - Ez a sok megfejthetetlen nyom, kikészít. Nem bírom idegileg! Hol van MinHyuk?? Látnom kell.
- Hyung, hyung, hyung! - állt elé P.O.
- Hmmm?
- Nagyon felzaklatnak látszol, mi történt?... - próbálta feltartani a maknae.
- Hogy mi volt? Épp ez az, nem tudom! Látnom kell MinHyuk testét, vagy legalább a nyakát....
- De-de-de minek?? - nevetett zavartan P.O. - A-Az én nyakam nem jó?
- Elegem van kettõtökbõl! Teljesen hülyének néztek!
- Mi? - szólalt meg Taeil. - Pfhhh dehogy is.... Miért néznénk? Rád se bírok nézni...
- Akkor mondjátok el az igazságot arról, hogy miért van MinHyuk illata az egész ágynak?
- Biztos vagy benne, hogy MinHyuk illata? Mi van ha... macskák szagát érzed?
- Macskák?... - nézte hülyének JaeHyo a maknaet. - Hja, pont azoknak az illatát fogom összekeverni olyanéval, aki után nap, mint nap vágyakozok. Jó, hogy nem azt mondod, hogy tyúkok! Tyúkok voltak az ágyamba, mi?? És még tojásokat is tojtak!!! Frisse tudja most zabálni YuKwon! - mutatott a táncosra, aki egy tányér omlettel haladt el mögöttük, rájuk sem ügyelve.
- MinHyuk, macskák, tyúkok, tojások, nem mindegy? - szólt Taeil.
- Nagyon nem!!! - ragadta meg  rangidős pólóját ingerelten, de P.O is lépet, hisz nem maradhatott mozdulatlan az adott szituációban:
- JaeHyo hyung! - kiáltott rá, ahogy a falhoz lökte. - Higgadj le! Ne légy ilyen... Fáj a fejed?
- Az is. Az is... MinHyukot akarom látni...
- Alszik, hagyjad - pusmogta Taeil, miközben az elõbb megtépázott felsőét igazgatta.

Fél igazság az a állítás, hogy B-Bomb javában alszik. Félig igaz, mert félálomba van:
- Miért jöttél? Be kellett volna zárnom az ajtót?
- Nem ettél semmit, MinHyuk. Hoztam omlettet~ - ment az ágyhoz YuKwon és leült az ébredezõhõz.
- Hogy mit? Bocsi, de tényleg nagyon-nagyon fáradt vagyok...
- Akkor; Pszt! Ne beszélj - tette ujját MinHyuk szájára és közelebb hajolt hozzá.
- YuKwon?... - nézet furán B-Bomb, ahogy látta: a fiatalabbik a nyakát bámulja.
- Mik ezek?... - nyúlt lefelé, de a test tulajdonosa megragadta a csuklóját.
- Kérlek ne érj hozzá. Hogy is mondjam... Fáj.
- Azok sebek, jól látom?... De pont oda, hogy kerültek? - tette fel a kérdéseket és nézegette a nyakon lévõ pirosas foltokat, amíg B-Bomb rá nem húzta teljesen a takaróját.
- Ne nézd - kérlelte a fiatalabbikat, mire az felfigyelt.
- O-Oké. Nem akartam, bocsi. Megetetlek, jó?
- Omlett?
- Aham~
- Ez olyan kínos - nevetett, ahogy YuKwon már a villát tartotta felé. - Nem adnád inkább ide?
- Chô! Jó van, tessék - vágott sértödôt arcot és rátette a tányért MinHyuk mellkasára.
- M-M... N-Nem akartalak megbántani... YuKwon?... YuKwon mit csinálsz?? - húzódott beljebb az ágyba, amiért a másik táncos fekve fészkelődni kezdett mellette.
- Nem bántottál meg - kuncogott fel. - Egyél csak... Ahogy akarsz... - ásított és B-Bombhoz bújt.

- Hogy miért nem szereltem még mindenhova hangfelvevőt!!?? - tépte a haját JaeHyo, miközben még mindig Taeilékkel társalgott. - Megyek, és vásárolok!
- Most???
- Most azonnal!! - ment trappolva a kabátját felvenni, így eltünt P.O és Taeil szeme elôl.
- JaeHyot azt hiszem, ha jobban hülyítjük... sárga házba fog kikötni - kuncogott a rangidôs.
- Hyung... Az baj, hogy én egy picurit sajnálom ôt?
- Áh Nem kell sajnálni.
- MEGGONDOLTAM MAGAM - jött vissza JaeHyo. - Még is csak azt kell kiderítenem, ami a fontosabb!! MINHYUUUK!!??? - sietett a keresettje szobája felé.
- Hé! Hé! Nem nyithatsz csak úgy rá! - ment elé Taeil, de JaeHyo könnyedén kikerülte ôt. Következő lépésénél már az ajtó kilincsét sikerült lenyomnia.
- OoOOo - sietett P.O is oda, ahogy meglátta a visualt jéggé fagyva a kitárt ajtónál. - M-Mi az? B-Bomb hyungnál nincs fűtés??... Taeil hyung... Te is jéggé váltál?...
- Én csak azért, hogy ne röhögjem el magam, JaeHyo pofája miatt - suttogta széles vigyorral. - N-Nézd pffhaha - kezdett kuncogni.
- Y-Y-YuKwoon...
P.O az először megszólalt visual háta mögé ment. Ô is látta, ahogy U-Kwon behunyt szemekkel dörgölődik B-Bomb oldalához, aki éjjeli polcára emelte a tányérát.
- H-H-Hívom Jiho hyungot!... - futott el P.O, miközben Taeil a visszafojtott nevetéstől remegő térdein támaszkodott, YuKwon semmire sem ügyelve kényelmeskedett, MinHyuk a visualt meglátva maga elé emelte takaróját és JaeHyo leírhatatlan arckifejezéssel nézte a táncosokat, illetve a fiatalabbik tag szúrta az ô szemét:
- Azonnal - szorította össze az öklét. - AZONNAL SZÁLLJ KI ONNAN, YUKWON! - kiáltott, mire a felszólított ülés helyzetbe ugrott.
- Whát-whát-whátsz heppening hiiirrr?? - jött a leader nagy léptekkel, utána meg Kyung és P.O.
- K-K-Kamerát - nevetett Taeil, szinte már sírva. - N-Nekem nincs erőm elővenni. Filmezzétek! - mutogatott JaeHyora, aki beljebb lépet a táncos szobájába.
- Mi történik?? - lépett Kyung Zicohoz.
- Hmmm Lehet, hogy MinHyuknak van téli görög lepedője...
- Mije?
- Reggel még a lepedôkrôl beszélgettek. Csak találgatok, hogy mi történik - tette fel a kezét ártatlanul.
- YuKwon én... KINYÍRLAK - szólt JaeHyo hidegen.
- Miért, ha szabad tudnom?
- Mit keresel MinHyukomon?
- Ohh, hogy az zavar... Engem meg az a "om" ragocska; "MinHyukom". Idegesít. Miért lenne a tied? Lepecsételted?
- Ez egy remek kérdés~ - húzta ki magát JaeHyo és YuKwon elé állt. - Én is szeretném tudni a választ~ - nézett MinHyukra, aki a takaró alatt pislogott ki, mint hal a vízből.
- Mi a pokolról beszélsz?...
- Pyo! Pyo! Ez nem lesz jó - szólt a vígjátékból felébredt Taeil.
- M-Mit csináljak?
- É-És én? - mutatott magára Zico. - Mit csináljak?
- Nem tudom. Ezt a hármat sürgősen el kell távolítani egymástól!
- O-Oké!!! - pattant Kyung és befutott a szobába.
- MinHyukom... - hajolt át a visual YuKwonon. - Mi történt este?... - kérdezte suttogva és lassan feltúrt a hajába; az általa hagyott "pecséteket", az értékes nyomokat kereste, a még értékesebb személyen, ki megrémült, ahogy hozzáértek.
- U-Kwon!! Gyereeee! - ragadta meg kezét Kyung és lerántotta az ágyról.
- Aaaauuu mi a szart csinálsz???
- Nem lehettek hárman egy szobába! - mondta és már húzta is a földön, a koszt feltörülve.
- Gazdaságos megoldás - bólintott Zico, miközben a konyha padlóig takarítottak U-Kwonnal.
- HÉ! - háborodott fel Taeil. - Miért a legártatlanabbal kezditek az irtást???
- Mással kellett volna?... - engedte el Kyung a túszát, mire az sikeresen beverte a fejét.
- Áhhhh a fejem! A fejem! - kuporodott össze U-Kwon a konyha küszöbön.
JaeHyo már az ágyon guggolt és a takarót lehúzta MinHyuk fejérôl. Ahogy a nyakáról is lecsúszott, a táncos takargatni próbálta a pólójával a "pecséteket".
- MinHyuk... - fogta meg a kezét JaeHyo.
- Ne! Ne érj hozzám! - esett majdnem hátra, de helyette felkelt és körbe sem nézve, azt se tudta, hogy most fusson vagy kússzon, kisietett esedezetten a szobából, felsőét szorítva.
- Hé! B-Bomb szedi a lábát! - nézett Kyung a táncos után, aki még a lakást is elhagyta. - Ohhh Mi van? FOGÓCSKA??? - tárta nagyra szemeit, ahogy JaeHyo is elfutott előtte.
- Pyo! Pyo! Utánuk! - hallatszott az utasítás Taeiltôl.
- Azt se tudom, hova mennek!
- ŐK SE TUDJÁK! Gyerünk! Kövesd őket!
- Kjháááá - szaladt ki parancsra a maknae.
- Gyere, Kyung! Mi is fussunk! - szólt Zico.
- Kocogva nem lehet fogócskázni?....
- FUSSUNK!!
- Ahhh de még cipô sincs rajtam!
- Miért???
- Talán mert te vetted le?...
- Vegyed fel! Elveszítjük őket! Mi vagyunk a fôfogok!
- Jó, felveszem! - vette a kezébe és rángatta fel a lábára.
- Siess, kis cicám!
- H-H-HOGY NEVEZTÉL!!??? - kapta fel a fejét pirulva és a félig rajta lévő cipőt lerúgta lábáról. - JUUJ! VIGYÁZZ YUKWON!
- AUUU A FEJEM!!
- S-Sajnálom...
- Hagyd most, irány MinHyuk után!
- M-Merre?...
- Ki az épületből nem mehettek. Fanok vesznek körül minket... Fagyöngyökkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése