2013. november 3., vasárnap

26 *Kellesz* {Teen Top}

Chunji párjának telefon csörgésére ébredt. Nyúlt érte félálomban, de L.Joet is felzavarta álmából a hang, így õ hallgattatta el, hogy fogadta a hívást.
- Hallo! Ki az? - ült fel álmosan fejét vakarva. Chunji is utána, hogy magához ölelje a rappert és tovább pihenjen rajta, a hevült hõmérsékletû, meztelen vállain. - Chanyeol hyung? Miért hívsz ilyen korán?... - ásított fel, miközben szerelmére nehezült test súlyával. - Igen, jól tudod. Ma nincs programunk... - Chunji furcsállni kezdte egyre jobban ezt a beszélgetést. Szorosabban magához ölelte a kis rappert, miközben magában rágódni kezdett, hogy Chanyeol hyung túl közel akar kerülni párjához, bár nem akar már azonnal a legrosszabbra gondolni, de reflex szerűen ugranak be ezek számára. Talán, mert tagadhatatlanul szerelmes... - Nem tudom még, hyung. Tudod, most keltem. Nem fog az agyam. Össze adni se tudok két egyjegyű számot, szóval... - a vonal másik felén nevetés hallatszott. - Hívj vissza majd, ha rendesen el akarod mondani, jó? Páá, hyung! - köszönt el L.Joe és az ágy szélére dobta telefonját.
- Mit akar elmondani?
- Egyszerûen dadogott. Majd visszahív...
- Ô is most kelhetett akkor - simított végig Chunji szerelme orcáin, majd magához fordította, hogy közelebb tudjon hajolni ajkaihoz. - Számolni nem tudsz kora reggel, de csókolózni igen? - hunyta be szemeit az énekes, hogy átérezze azt a forróságot, mit szájával kifogástalanul élvez.
- I-Igen, fõleg, ha te kezdeményezel - suttogta két csók között a kis rapper.


- Minek is jöttél velem, Jiho?... - nézett szúrósan Niel, mikor Zico vele együtt tartott abba a boltba, ahol a sapka várta a nyertest.
- Hogy gratuláljak még egyszer.... Meg hadd lássam azt a limitált darabot!
- Te nem vagy komplett!!! - mondta Niel!
- Te nem érted! Neked nem is való az ilyen darabok, nem értékeled!
- Ajándék lesz!
- He? - állt meg Zico, mire Niel kezeivel befogta nagy száját. - Miért nem ezzel kezdted? Hogy nem magadnak veszed? - kérdezte, de az énekes nem kívánt válaszolni és újra sétára kezdtek. - Ajándék, huh?... Sejtem, hogy kinek - döntötte oldalra fejét, majd Niel felé fordult félig, így észrevette, hogy már pírbe öltözködik a másik arca. - Ahh... Ha veled van, akkor miért töltött annyi idõt Kyunggal?... - nézett maga elé Zico. Erre a mondatra Niel állt meg és levegõt kapkodva az idõsebbikre emelte fel fejét:
- M-M-M-Mibõl v-v-vagy....
- Mibõl vagy hogy jöttem rá, hogy MinSoonak lesz és te vele együtt vagy? - Niel megrémült a jól összetett kérdésre. Félni kezdet Zicotól. - Ne aggódj! Csak megérzés volt. Egy kicsit sem látszik rajtad, ha rá gondolsz, áhhh dehogy.
- Szóval látszik? A francba!!! - takarta el az arcát.
- Most miért viselkedsz így??? - rúgta fenékbe Nielt. - Tõlem te ne félj. Kicsit sem vagyok ártalmas. Csak... Ráakartam kérdezni eredetileg, hogy nem tudod-e, hogy CAP miért lógott Kyungon, vagy fordítva? Ez érdekelt, ezért jöttem veled. De ha már ilyen jól elbeszélgetünk, üljünk be egy kávéra! - mosolygott Zico. A történet hallatán, Niel mélységesen lehiggadt, de még sem kívánt a Block-B leaderrel letanyázni valahol.
- Kösz, van jobb szórakozásom - mondta Niel, majd gyorsabb tempóra váltott elköszönve Jihotól. Kifizette a limitált darabot, majd egy jó másfél óra volt számára haza jutni, a déli forgalom miatt.
Mikor megérkezett, Rickyék érthetetlenül néztek rá.
- Te nem CAPpel vagy?
- Nem...
- A-Akkor gyere te is! Válasszunk már!
Niel beljebb lépve észrevette, hogy pár cég alkalmazott is jelen van. A tagok meg egy nagy újságot lapozgattak.
- Ohh hát a torta! - csapott tenyerébe Niel. Mivel mindannyian suttogtak, így õ is felvette ezt a hangszintet. - Mennyi választék - guggolt le õ is.
- Nem tudom, ti, hogy gondoljátok, de szerintem CAP Niel ajkainak örülne a legjobban - dőlt hátra L.Joe, mire a szóba került énekes fújtatott rá egyet és nem sok kellett hozzá, hogy belé rúgjon egy óriásit, csak épp ChangJo mellett guggolt, a maknaét meg nehéz lenne csak úgy átugrania.
- Legyen piros és ajak rajta? - nézett maga elé Chunji esze fogaskerekeit járatva.
- Mint ami hyung hátán lévõ tetoválás! - pattant fel Ricky. - Sok marcipán~
- Rolling Stones ajak! - szólt ChangJo.
- Niel ajak! - intett kacagva L.Joe, mire Niel ismét fel-ingerülten átnyúlt a maknae elõtt és megcibálta a kis rapper elõl lévõ hajtincseit.
- Te vadállat!!! - kiáltott L.Joe és a mellette ülõ Chunjihoz bújt, védelemért.
- Hé! Pszt! Álljatok le! ByungHun ne cukkold Niel hyungot! - tett rendet úgy-ahogy ChangJo.
L.Joe reggel rosszul tudta, hogy ma nincs programuk, hiszen most kapják meg a holnapi programot. Fansing és video készítés. Ennek a felkészülése rémesen lassú volt és sok idõt vett el. Ez azért van, mert a Class album idején dolgozó alkalmazottak, most kiérdemelt pihenésen vannak, azaz nem munkálkodnak. Tehát kevesen vannak jelenleg a cégnél.
Estére tudtak mindent befejezni. De egy kicsit sem voltak fáradtak a tagok.
- Minden oké, CAP hyung? Mintha el lennél kenődve... - nézet Ricky a leaderre, aki ledobta magát az étkezõ asztalhoz a konyhában.
- Uhhh... - gyûrte arcát, mintha nagy fájdalmakkal küszködne. - Enni akarok!
- Hohó! Akkor majd én... - lépet a konyhába Niel, de Ricky hirtelen elé állt:
- Nem! Soha!
- "Hülye vagy, ne főzz" - eszmélt fel CAP és egy pillanat erejéig felállt, hogy magához húzza az énekest és úgy üljön vissza, ölébe a másikkal. - Nem emlékszel?... - döntötte a fiúra fejét.
Niel búsan bólintott, hogy megértette és beletörődött, ahogy abba is, hogy most egy darabig nem fogja elengedni a leader. Ezt látta Ricky is, így bátorkodott feltenni a kérdést:
- Z-Zavar, hogy itt vagyok?
- Huh? Dehogy! - nézett CAP a maknaera. - Ha a közelemben vagy Ricky, akkor mindig olyan jó a közérzetem - motyogta, mire Ricky orcái pirosodni kezdtek a meghatottságtól.
- Én is nagyon szeretek veled lenni, hyung!!! - dörzsölte meg a szemeit, mikbõl hirtelen öröm könnyek próbáltak utat törni. - Boldog vagyok, hogy ilyen hyungom és hyungjaim vannak!
- Ebbe bele tartoztam én is - mosolygott Niel Rickyre.
- Persze Niel hyung! Te is nagyon fontos vagy!!! - bólogatott a maknae.
- Niel... Ricky sós könnyei kifogják marni a fúgát a padló csempéi közül... - dőlt a leader csukott szemekkel szerelme tarkójához.
- Boldog szülinapot elõre is MinSoo hyung! Azt hiszem én megyek aludni - jelentette ki Ricky és elhagyta a konyhát mosolygó arcát dörzsölve.
- Én meg azt hittem, hogy... fog nekem valami kaját csinálni.
- Ha elengedsz, csinálok szendvicseket! Azt lehet, nem?
- Szeretnéd, hogy elengedjelek?...
- I-Igaz - pirult el Niel. - Nem szeretném... - suttogta orra alatt, majd lehunyta ô is szemeit. - Ehhhh... - döntötte el a fejét. - Olyan beszélhetnékem van.
- Az jó, és mirõl?
- Mi legyen a téma? - mosolygott ragyogó kisugárzással Niel.
- Az, hogy holnap legyél mindig mellettem, mert meg fogok bolondulni.
- Miért fogsz megbolondulni?...
- Nem szeretem, egyszerûen nem szeretem, mikor szülinapom van. A fansingen is én vagyok akkor a központ. Nem akarom. Legyen olyan nap, mint a többi. Azt szeretném... Ezért legyél mellettem...
- Melletted leszek.
- S te se törődj ezzel a szülinap dologgal - mondta utólag, mire Niel elgondolkodót. Hát lehet, hogy ezt már nem fogja betartani... Hísz még is csak... Felejthetetlen napot szeretne. Ha párjának meg nem kell, akkor önmaga miatt teszi.
Önmaga miatt...
...
Önmaga miatt kelt fel pár óra elteltével, miután elaludtak. Érezte Niel, hogy párja elengedte karjaiból és a másik oldalra fordult. Szokatlan - állapította meg az énekes, mikor feltámaszkodott - CAP nem szokta õt csak úgy elengedni.
Nyújtózkodott egyet felülve, majd telefonja kijelzõén lévõ órára nézett.
- Vajon fáradt? - fordult vissza a leader felé, aki jelenleg háttal feküdt neki. Niel nem érezte magát fáradtnak. Most, kivételesen nem. Nézte szerelmét, ahogy a takaró csak derekáig van felhúzva, kékes trikója leszedni való volt szemeiben. Ô rajta példa gyanánt, nem is virított felsőrész. L.Joen sem szokott, ezért õ is követte ebben.
Török ülésbe ült és eszébe jutott, hogy mit mondott CAP a konyhában: "Te se törõdj...".
- Hülyeség! - rázta meg a fejét Niel. Pár percig nézett még maga elé,majd nagy levegõt vett. Feltérdelt és megbökte ujjával CAP vállát. - MinSoo... - szólította meg szerelmét. A leader szemhéjai rebegni kezdtek. Ezek szerint, nem aludt olyan mélyen, vagyis nem fáradt! Niel közelebb húzódott hozzá, füléhez hajolt és leghalkabb hangjával suttogta: - Miért engedtél el?
- Azt tettem volna? - fordult hanyatt, mire Niel egybõl föléje hajolt. - Mennyi az....? - CAP megszerette volna tudni az idõt, de helyette azt sikerült megállapítania, hogy Niel igazán hevült állapotában van, mert azonnal csókolózásba kezdett, meg sem várva, hogy a leader felébredjen vagy az órát megkérdezze.
Niel párja ajkaira tapasztotta csókjait, majd idõvel MinSoo is hasonló indulatokkal töltődött fel. Aktivitását jelezve, a nyelvének utat tört, ameddig a másik azonos szervét meg nem érezte és összekulcsolta vele. CAP lassan maga alá fordította, majd egy hosszú lélegzetet vett mindkettőjük, míg a rapper felül elhelyezkedett, és párja szemeibe nézve, megkérdezte:
- Mire volt ez jó?...
- Egyértelmû!... Különben is....
- Különben is?
- Boldog születés napot! Két órával elmúlt már a kezdete - mutatta ujjaival a számot.
- Ne röhögtess. Ezért ébresztettél fel??
- Neem - hazudott, de jól, hogy ne látszón rajta. - Felkeltem, mert túlságosan is.... Kellesz -  csukta be szemeit. Végül is, nem hazudott. CAP elengedte õt alvás közben, így visszavágyik a karjaiba. S ha már felébresztette szerelmét, miért nem kaphatna többet egy összebújáson kivûl? - Vedd le - rángatta meg szerelme trikóját.
- Vegyem le? - kérdezett vissza MinSoo, hiszen még az elõzõ szokatlanul gyönyörködtető mondat zúgott fejében. Végül lehúzta magáról és Niel elégedett pillantást vetett. - Remélem, nem kell más... - engedte le magát CAP és az énekes kulcscsontjára hajtotta le a fejét, elfeküdve.
- Mi a...? Te komolyan aludni akarsz?? - háborodott fel Niel.
- Ne kiabálj velem... - mondta nyöszörögve, kérlõen a leader, mire Niel lelökte magáról és ajkait ismét a másikéhoz nyomta. Folyamatos tempóval egyre mélyítette a csókot.
- Ne légy ilyen - kapkodta a szavakat Niel, mire a leader hirtelen magához ölelte, így leállt.
- Ha a kocsiba fogok aludni a mellettem ülő Joen, az meg a te szemedet zavarja...
- MinSoo... - Niel hangján érződött, hogy nem érdekli, hogy mi fog történni, most csak a jelen számított számára.
- Felőlem - fújta ki magát CAP és újult erõvel teperte le az énekest szokásos, vad csókjával. Lesimított hátul, hogy vakon is tudja, hol van az a ruhadarab, amit le kéne venni. Érintéseire hagyatkozott, hiszen az énekes folyamatosan ölelte magához, így nem igazán látott semmit, a barna tincsek és a selymes vállon kivûl. De még is sikerült a nadrág lejjebb csúsztatása! Niel lassított tempóján és hátrébb dőlt, hogy hagyja a leadert cselekedeteivel. De mire ruhátlanná vált, újra CAP nyakába akaszkodott a forró csókjaiért. Jelre tudta, hogy feljebb kell emelnie derekát, amit végre is hajtott, de a szokásos szintétől kicsivel feljebb helyezkedett el.
- Ha így tudod is magadat tartani, rendben van - szólt CAP nevetés szerû hanggal. Neki így kényelmesebb lenne, de.... - Inkább menj lejjebb - utasította, hiszen fontos szempontnak tartotta, hogy Niel szintén korrektnek érezze a helyzetet. Az énekes szófogadóan süllyedt a megszokott szintre, majd megérezte, hogy MinSoo, ujjaival belé hatolt. Tíz eget rengető nyögés sem kellett, hogy CAP a már oly sikamlós helyre nemi szervével közeledjen, éreztesse a fiúval a szobányi méretû hevültségét. Míg Niel ugyan ezt a nagyságot hangjával töltötte be. Csitítani kezdték egymást, bár a leadernek nem volt erre szüksége. Csak elkezdett mozogni, hogy ahhoz, a már jól ismert ponthoz érjen és kedve szerint meglökje, ahányszor lehetséges.
Egyre csak elvesztették a fejûket, gondolataik egybe folytak. Hagyták egymást lendülettel és szabad akarattal cselekedni. Nem képzeltek bele a végbe, nem feltételezték, hogy nap felkéltig letudnak higgadni (bár a N.A.P már ébren volt.)




Boldogat CAP bátyó!!!
Reméljük a való életbe is arra gondolsz, hogy egyszer tiéd legyen Niel oppa :3 XD X3

11 megjegyzés:

  1. :)) nagyon jó
    már várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
  2. Jóóóóó lett *.* A buszon olvastam, alig láttam annyira rázott a szar út miatt, de elolvastam nagy nehezen! XD nagyon jó! Várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! : )

    Igyekszem nem túl kemény, de őszinte lenni : )

    A történet alapjaiban véve aranyos lenne, ha valamilyen alapra épülne, de egyelőre a fejezetek lógnak a levegőben - bár elismerem, az utóbbi időben ez sokat javult, most már kapcsolódnak egymáshoz a fejezetek, de története még mindig nem sok van. De ismétlem magam, aranyos : )

    Amire viszont hangsúlyozottan szeretném felhívni a figyelmed, az a helyesírás. Alapvető szabályokat nem tartasz be, mint például a vesszők indokolt helyen való kitétele és ki nem tétele, az igekötők egybe-, illetve különírása (ha az ige előtt áll, akkor egybe, ha az ige után, akkor külön), illetve szavak és kifejezések egybeírása avagy különírása szintén. A szóvégi írásjeleket pedig csak indokolt esetben szabad halmozottan használni: ?! vagy !? vagy a ...

    Mint mondtam, a történet aranyos lenne és egészen élvezhető is, de a helyesírás és a stílus rengeteget számít az olvasásélményben, ezért mindenképpen fontos az alapvető szabályok ismerete és használata.

    Hogy ne csak negatívumot mondjak, a karakterek tetszenek :) Egyészen aranyosan vannak kidolgozva, például Niel ragaszkodó és hangos jelleme, L.Joe hirtelen és lobbanékony természete - de van olyan karakter, akit alig ismerünk, személy szerint hiányolom Chunji személyiségének kidolgozását. A szereplők random feltűnése néha meglep és kicsit céltalannak tűnik, de például itt nagyon tetszett, hogy visszakapcsoltad egy régebbi részhez Kyunggal való el-eltűnését Minsoonak.

    És még valami: a nevek helyesírására is figyelj oda!

    Esetleg, ha nem sértem nagyon az önérzetedet, és elviseled, hogy kritikát kaptál és nem annyiban merült ki a véleményem, hogy "tök jó, folytit", akkor szívesen átnézem a fejezeteket és az irományaidat, mielőtt felteszed a netre.

    Remélem nem bántottalak meg : )

    Üdv: Honey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, mondatvégi írásjelek használata, nem pedig szóvégi - igen én is hibázok. Néha.

      Törlés
    2. Szabályos egyes vagyok helyesírásból >o<

      Törlés
    3. "ha valamilyen alapra épülne"
      Tudom >< Nincs alap. De én annyira, de annyira szeretem a N.A.P-ot!!! Csak nézegetem, hogy épp mi történt a valóságban és azt tovább képzelem, vagy, hogy mik lehetnek az előzményei, csak ezt csinálom, amit barátnôim kérésére le is írtam/írok.
      Alap... Alap...
      Én be vallóm őszintén rühellek olvasni, nem szoktam könyveket bújni... [Mert csak yaoit szeretek (k-pop ficik jöhetnek)]
      Tényleg csak a gondolataimat írom le a valóságra ferdén építve.
      S minél aranyosabban és humorosabban, mert azok színesek és a színek szépek, így a humor szép, egy humoros történet meg gyönyörû ^^
      Igazából nem szeretem, ha véleményt kapok, ez olyan, mintha az én gondolataimat piszkálnák (Bár, amit most írtál az nem olyan jellegû.)
      Nem mondtál negatívumokat, unnie ^^ Csodálkozom, hogy érôt vettél ezt mind leírni.
      Utólag:
      A "visszakapcsolni a dolgokat" azokat nagyon imádom :3

      Törlés
    4. Azt a XD a profil képek jól ott vannak XD (közben váltottam)

      Törlés
  4. hello
    hetvegen kezdtem el olvasni,nagyon jo,imadom
    siman magam ele kepzelem,jok a parositasok meg h masik bandakbol is tettel bele,meg h ez a drama az kell :D en mar csak tudom mivel mar egy.csomo dramat irtam az en tortenetembe
    oszinten engem nem zavar a helyes irasod,nem lehet mindenkinek tokeletes a helyesirasa,az lenyeg h jo a tortenet,nem azt mondodm h nem ad a helyes iras de mivel magambol indulok ki nem nagyon zavar :)
    hamar kovit ;D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Előszöris, köszi, hogy bejelöltél face-en. Nem tudom, mi vitt rá, de örülök minden értelmes embernek (értsd, aki szereti a BTS-t).
    Most fejeztem be másodszorra ennek az olvasását és a BTS-est is. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy nem tetszik. Remélem valamelyiket hamar folytatod.

    VálaszTörlés
  6. hmmmmmmmm
    Megint tamadasba lendulok :D
    Eloszor a Block B elevenitem fol,aztan mkst hogy ezt is elolvastam..... Esetleg... folytatast varhatok?;)
    Persze szereny szemelyem leginkabb a Block Bs tortenetre kivancsi,de emelett ezt is nagyon szivesen olvasnam,ha ugy dontenel hogy tovabb irod:) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ennek szerintem ne lesz :)
      Több oka is van:
      - Ha folytatnám, a sukisták felfigyelnének, és ebbe is belekezdenének, amit nem akarok, mert ez egy elég gyenge iromány. Számomra lehet, hogy kedves, meg pár Angelnek még, deee na.
      - Kettő: Mivel a Teen Top az én ultimate legeslegjobb nyaminyami ah-ah bandám, szinte mindig tervezek vagy írok velük OneShotok. Pl. Ott vannak a FREEDOM SHIP részek, egy nem publikált NAPJi OneShot és egy ByungChanos iromány :333 Címe: Tejben fürdés - Nagyon sokat írogattam már a vázlatokban, szóval lehet, hogy el is kezdem fel rakosgatni a részeket ^^
      Ennyi lettem volna mára :D

      Törlés