2013. augusztus 30., péntek

20 *Don't I* {Teen Top}

- Forró...
- Épp ezért...
- Nem!
- Kérlek...
- Nem kell elválasztani engem tõled.
- De... Ez most veszélyesebb, mint múltkor - L.Joe megszorította tenyerébe simult kezet. Boldog volt, hogy Chunji vele szeretett volna maradni, de most a negyven foknál is magasabb láz, nem hőemelkedés, mint múltkor. A kis rapper természetes, hogy nem szeretné Chunjit megfertőzni. Lehet, hogy ez most nem egy egyszerû megfázás.
Muszáj kérnie szerelmét, hogy hagyja el szobáját. Hamarosan, azaz kevesebb, mint egy hét múlva a fellépések és minden egyéb betáblázza az idejûket. Ezért a főnökség is tudomást szerzett L.Joe betegségéről, ezért egy emelettel feljebb helyezték át õt, a többiektől elkülönítve. Minél gyorsabban meg kell gyógyulni. Viszont L.Joe sokkos állapotba került, Chunjival együtt, hogy egy egész lépcsőház választotta el õket.
- Hülyeség - nyöszörögte Chunji búsan. Szerelmeskedni akartak végig a munka elkezdéséig... Lee Joe beletörődött, amilyen gyorsan csak tudott sorsába.


Ahogy CAP kilépet a lépcsőházba, Niel megragadta derekát:
- Neee menj!
- Gyere te is! - ragadta meg az énekes karjait a leader, akinek kötelessége volt megnézni L.Joe állapotát.
- Neeem akarok! S te se menj! Ô nem érdemel meg téged!
- Ezt úgy mondod, mintha szakítani készülnénk....
Végül Niel is követte, de az ajtóba megállt, míg CAP bement. Frusztráltan várakozott kint. Mire Chunji jelent meg hirtelen a háta mögött, s be akart menni. Niel ijedten utána kapott:
- V-V-Várj - suttogta neki, de Chunji nem értett semmit. Miért várjon? L.Joe fürdik, alszik? - Csöndbe... Hallani akarom, hogy mit beszél CAPpel!
Niel nagyon beakart nyitni, hogy jobban hallgatózón, de nem mert, legalább is egyedül nem. Így kapóra jött neki Chunji, aki belement a fiatalabb "játékába".  Bedugták fejüket halkan az ajtón.
- Hányszor akarsz még ebben az évben belázasodni?
- Ahhh igaz, a forgatáson is rosszul lettem a stressztôl. Azóta nem is voltunk kettesben.  Nem tudtam elmondani. Akkor Chunji ránk nyitott.
- Hja arra gondolsz! Én szemet tudok hunyni felette - intett a leader.
- Az a lényeg, hogy Chunji ne tudja meg.... Mindketten féltékeny típusúak vagyunk.
- Értettem. De mellékesen, Niel nem bocsátott meg neked. Elég vakmerőséget csináltál. Ne legyen következõ, mert nem akarom, hogy a Teen Top hangulata maga legyen a pokol. Te is gyógyulj meg hamar! Őszintén... Aggódok érted...
- Ahhh Te igazán leader vagy. Szeretlek CAP! - mosolygott L.Joe.
- Te csak ne szeresd CAPet - szorította össze öklét Niel a fogai közt suttogva magában.
- Mit ne tudjak meg? - kérdezte Chunji kijjebb lépve.
- Ammm... Azt hiszem arról van szó, hogy ne tudd meg, hogy L.Joe megcsókolt... - emelkedett fel Niel, majd szájára csapott - Vagyis!!!
- Megcsókolt? - döntötte el fejét Chunji hitetlenkedve. Legalábbis reménykedett benne, hogy Niel csak félre mondott valamit.
- N-Nem direkt csinálta! Nem tudom, mi ütött belé! Én sosem tennék ilyet. Tudjátok, mennyire szeretem CAPet!


Chunji POV

Niel annyira szereti CAPet, hogy véletlenül se csókolna meg mást. Lehetséges, hogy nálunk nincs így?? Rossz jel. Rossz jel. Szeretem ByungHunt és ennek viszonzását is látom. Vagy rosszul látom? L.Joe kiszeretett belõlem? Megzavarodok! L.Joe érzései (már) nem valósak? Mind színészkedni? Miért? Miért van ez?
Ma nem mentem fel hozzá. Beszélni akarok vele, feltétlenül, de nincs még összeszedve a gondolataim. Addig az ágyat nyomom. Nem keltem fel kora reggel sem, viszont délben ébresztgetni kezdtek. Éreztem, hogy valaki felmászik mellém az ágyra és a vállaimat rázogatja igazán gyengén, erõ nélkül:
- Chunji, Chunji? Beteg lettél?
Ahogy kinyitottam szemeim, L.Joet láttam magam elõtt lázról árulkodó arccal kétségbeesve.
- ByungHun? - ébredeztem. - Lee ByungHun!! - ültem fel hirtelen, hogy majdnem leeset melõlem az ágyról a rapper.
- I-Igen? Lejöttem, mert tegnap és ma reggel sem láttalak. Ha aggódok, nem tudok meggyógyulni... - nézet rám csillogó szemekkel, de én dühösen vissza, amitõl megijedt. Elfordítottam róla a tekintetem. Minek is nézzek rá? Csak a színészkedését látom, azt, hogy mit csinál a hátam mögött nem. Hol, mikor, miért és kivel csókolódzik...
- Tudod, hogy kit szeretek? - kérdeztem tõle.
- T-Tudom... Engem?
- S te kit? S mennyire? - néztem rá szomorúan. Szemeim benedvesedtek és szám alaposan legörbült, a sírás határán voltam, de nem akartam könnyeket hullatni egy ilyen dologért.
- Chunji?... - bámult rám és nem értett.
- Miért csókolsz meg másokat "véletlenül"? - tettem fel a szomorúságom forrásának kérdését. L.Joe értelmes pillantást vetett rám. Érti. De akkor is csak bámult. Váratlanul a kezem felé nyúlt, de én elrántottam. - Nem tudsz válaszolni, mi? - másztam ki az ágyból lehangoltan és mérgesen. - Gondolkozz el a kapcsolatunkon. Több ember kell neked egyszerre? Mi vagy te? - ráztam meg a fejem és kimentem a szobából. Niel állt elõttem, a falnak nyomva füleit. Ahogy ránéztem, gyorsan leguggolt. Mintha nem is lett volna az elõbb szemkontaktusunk.
- Hülye - mentem el mellette.

Chunji POV's END

- CAP! Bocsáss meg! - Niel ráugrott az ágyra, ahol már a leader feküdt. Fél órája, hogy hazaértek a tánc gyakorlásukról. ChangJo is olyan rosszul van, mint L.Joe csak õ nem lázas, hanem az ínszalaga szakadt el. Ha ez így megy, a fellépések értéktelenek lesznek... S most Chunji sincs már eredeti formájába lelkileg. - CAP!
- Mi van!?? - ült fel rémülten.
- Uhhhhh - vetődött le az takaróra és forgolódni kezdet síránkozva. A leader csak nézte a mûveletet, de no comment tükröződött homlokán. Belûl már röhögött Nielen, aki dobálta magát, mint egy elmebeteg
Igazából bûntudata volt! Az énekes magát okolja, amiért L.Joék veszekedtek. Hiszen õ mondta el Chunjinak a nyár eleji csókot. Persze ezt nem akarja elmondani MinSoonak, mert akkor rákérdezne, hogy történt és lebukna, amiért hallgatózott. Nem is lenne ez normális esetben baj, csak hogy Niel nem normális! Szégyellné magát párja előtt. Így csak fetreng:
- Bocsáásss meeeg!
- De MIÉRT???


L.Joe POV

MinSoo hyungnak igaza volt. Jobb lett volna, ha én mondom el Chunjinak és nem magától deríti ki, vagy halja meg valahonnan. El kell ezt rendeznem, ha egyszerûen nem tud megbocsátani nekem. Meddig kéne "gondolkoznom a kapcsolatunkon"? Mit szeretne Chunji?
kilencvenhat óra telt el vagy már egy kicsit több, lehet, hohy száz. Úgy-ahogy felépültem a betegségből és mennem kell a show műsorra. Nem a többiekkel mentem. Én utánuk. Ez is elég rosszul eset. Ott a helyszínen találkozni Chunjival... Jobb lett volna, ha a kocsinkba megszokom a belõle áradó feszültséget. De most problémásabb lesz a helyzet számomra.
Nem volt kedvem és erõm kiszállni az autóból, mikor oda értünk. Harmadjára szólt hozzám a volános, majd az itteni alkalmazottak nyitották ki nekem az ajtót.
- ByungHun de pocsékul nézel ki - jött ki Ricky hozzám.
- Köszönöm a bókot - mosolyogtam. Remélem a sminkesek kezdenek majd valamit a megjelenésemmel.  Bent CAP és ChangJo fogadott. Nem is mertem körül nézni, Chunji után... A két testes alakot figyeltem előttem, majd hátulról a nyakamba ugrottak:
- ByungHun, hol van Chunji? - Hátra fordultam Rickyhez. Ijedten néztem rá, nem értettem, miért tõlem kérdezi. - Azt hittük veled van.
- Sajnáloooom.... - nyüszített fel Niel. Ahogy a leader mögé néztem, észre vettem a langalétát. Szorosan a sarokban guggolt, térdére lehajtott fejjel. Szótlanul dülöngélt a fellépő ruhájába. Mintha össze lenne törve a lelke.
- CAP hyuung... Niel hyung nagyon ijesztõ. Még jó, hogy nem látszik már annyira az égési sebe. Mi van vele?? - kérdezte Ricky a leaderünktõl. Igaza van, Niel tényleg félelmetesen nézz ki, meg szomorúnak és gondterheltnek! Nem is tudom amúgy. Egyszerûen furcsa...
- Én nem tettem vele semmit, de valami nagyon bánthatja... - válaszolt CAP és hátra fordult a sarokba nézve.
- Nem te bántottad véletlenül?
- Már több, mint négy napja ilyen - vonta meg vállait.
- Négy napja?..... - néztem Nielre. Lehetséges..... Ô volt az, aki elmondta Chujinak???
- M-MinSoo!!! - pattant fel helyérõl az énekes, ahogy mérgesen rámutattam remegõ karommal. Niel a hibás! Aiiish Mint mindig!!! - Igazán sajnálom - ölelte át a leadert hátulról.
Most már értettem Niel viselkedését. De hiába haragszok rá, tudom, hogy változást nem érek el azzal. Rejtőzködjön felőlem CAP mögött, attól nekem jobb kedvem nem lesz.
Pár percen belül elkezdődik a felvétel, de ChanHee nincs sehol. Pánikól mindenki. Mi lehet vele? Én is aggódok!...
- Ilyet nem csinálhat! - hallgatóztam a főnökség szobája előtt. Chunji nagy bajban lesz... Nélküle kezdtük el a forgatást. Valamirõl alaposan lemaradtam, mert hogy ez élőadás... Nem tudtam róla, hogy Angelek is lesznek közönségként...
Üdvözöltek minket, majd noona beszélgetni kezdet velünk.
- Úgy látom, hiányzik Chunji? - kérdezte mosolyogva.
- Hiá-
- Hiányzik!!! - emeltem fel a hangom, Rickyék szavába vágva. Mi lelhetett? Ilyen érzéki hangnembe nem kellett volna válaszolnom... - Azaz hiányzik... - javítottam ki modorom és lehajtottam a fejem, miközben elpirultam. Láttam, hogy nem csak az Angelek, de csapattársaim is összenéztek. Hála a mûsorvezetõ túl lépet rajtam és nem taposott el. Tovább ment a beszélgetés, de Chunjihoz tértünk ki ismét:
- S Miért is nem tudott eljönni? - kérdezték tőlünk. Láttam, hogy a függöny mögött az ügynökünk és pár másik alkalmazott homlokon csapta magát. CAP hümmögni kezdett, neki kellett volna válaszolni, mint leader. Nem áll jól a szénánk. Nem tudunk semmit sem kitalálni... Magam elé bámultam és az előző napokon kezdtem el gondolkodtam, majd számhoz emeltem a mikrofont:
- Sajnálom, de... - ez elég valóságos válasz azt hiszem... még az főnök se tudna nagyon belekötni - Az utóbbi napokban nagyon beteg voltam és Chunji ápolt, hol ott nem szabadott volna a közelembe jönnie. Így elkapta tõlem...
- S te már jobban vagy L.Joe?
- Én igen, köszönöm, de nagyon furdal a lelkiismeret! Ugye, Niel!? - vágtam fejbe a mellettem ülőt.
- Ah! Aha..... - fordult el tõlem. Úgy veszem, szavaim mögé látott.
- Chunjinak nagyon nagy bajt okoztam! - néztem bele a kamerába, remélve, hogy õ is nézi a mostani élőadást. - Hibáztam, beismerem. De... Nem tudom, hogy tehetem jóvá! A szobáját zárva tartja és nem tudok beszélni vele. Bánt engem, hogy miattam került ilyen állapotba. Jobban bánt, mint bármi más!! Nagyon fontos nekem Chunji. Szeretném én is a gondját viselni, mint õ nekem - Igen. Szeretném, Chunji törött szívét összeforrasztani. Vele szeretnék lenni! Nem akarom, hogy szomorú legyen! Fõleg nem miattam! Chunji, értsd meg, rajtad kivûl nem kell más!




4 megjegyzés:

  1. Oh nagyon jó:)
    Remélem Chunji és L.Joe kibékülnek

    VálaszTörlés
  2. imádom *-* folytiiiii :)

    VálaszTörlés
  3. úúúrrrriiiissteeeeen *-* annyira jó lett :D L.Joe karaktere tökre el van találva. Én is írok egy blogogt, ha gondoljátok nézzétek meg. Ma raktam fel az első bejegyzést, egy TaeKey ficit. http://kpopdreamworld.blogspot.hu/2013/09/shinee-yaoi-fanfiction-one-shot.html
    És mégegyszer: siess a folytatással! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnos az iskola miatt lehet, hogy már nem "2 napokat", hanem 7 napot kell várnotok ><
      A karakterrôl meg annyit, hogy maga Lee ByungHun-ba is könnyedén belelátni. Az elgondolkodott vigyor, mosoly vagy szomorúság teljesen tükröződik az arcán. Az ember már képzelôdni kezd, ahogy meglátja a kis rapper, hogy "Vajon min, kin töri a fejét?" *^* Jó vele írni ^^ (Niel már nehezebb falat, mert Ô egy hülye O.O >.<)

      Törlés